رزمنده مجازی

رزمنده مجازی

رزمنده مجازی

رزمنده مجازی

رزمنده مجازی

پیام های کوتاه
تبلیغات
استخاره آنلاین با قرآن طرح جمع آوری صلوات برای سلامتی امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) فتوشاپ آنلاین ویرایشگر عکس آنلاین فال حافظ آپلود سنتر فایل و عکس حیدرمدد

دروغ جدید الجزیره برای مخفی کردن حمله تروریستی به حرم حضرت زینب(س)

شبکه خبری الجزیره در راستای کاهش خشم مردم از حمله تروریستی مخالفان مسلح به حرم حضرت زینب(س)، اقدام به خبرسازی می‌کند.

خبرگزاری فارس: دروغ جدید الجزیره برای مخفی کردن حمله تروریستی به حرم حضرت زینب(س)

به گزارش مانیتورینگ خبرگزاری فارس، شبکه الجزیره در ادامه سیاست‌های رسانه‌ای خود در سوریه در راستای دامن زدن به جنگ مذهبی در این کشور، مدعی شد که ارتش سوریه ضریح خالد بن ولید از صحابی رسول اکرم (ص) را تخریب کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که در هفته گذشته افراد مسلح مرقد حضرت زینب(س) را هدف قرار دادند که این حمله تروریستی موجی از خشم مردم را علیه تروریست‌ها ایجاد کرد.

الجزیره برای پایان حملات رسانه‌ای و منحرف کردن افکار عمومی از اقدام تکفیری‌ها، این خبر را منتشر کرده است تا از فشارها به مخالفان بکاهد.

این در شرایطی است که مخالفان مسلح پیش از این نیز با حملات خود به اماکن مذهبی شیعیان و مسیحیان سوریه خشم مردم این کشور را برانگیختند.

گروه‌های سلفی پس از شکست‌هایشان از ارتش سوریه تلاش دارند تا با ایجاد جنگ مذهبی بین شیعه و سنی، موقعیت تضعیف شده خود را با جذب شبه نظامیان القاعده‌ای بهبود ببخشند.

انتهای پیام/

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۳۱
admin

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">